وکیل در تهران

ساخت وبلاگ
 
 
وکیل کیفری شخصی است که در جرایم کیفری از قبیل: خیانت در امانت، قتل، کلاهبرداری، تهدید و توهین، باج خواهی، ضرب و جرح، آدم ربایی، مزاحمت تلفنی، تجاوز، سرقت، انتقال مال و غیره و همچنین در زمینه تنظیم شکایت منظم و خوانا به مردم کمک می کند. به عنوان مثال، وکیل قتل که در زمینه جرایم کیفری فعالیت می کند باید دارای ویژگی های لازم برای رسیدگی به پرونده حساس قتل باشد. در واقع این وکیل به تنظیم شکایت کیفری به خوبی کمک می کند. اثبات بی گناهی یا مجرم بودن شخص به توانایی های این وکیل بستگی دارد. به همین دلیل انتخاب چنین وکیلی باید با دقت انجام شود. در این مقاله به شکلی کامل به این داستان پرداخته شده. اگر به دنبال بهترین وکیل در این زمینه هستید یا می خواهید در مورد وکیل کیفری بیشتر بدانید، با ما همراه باشید.
 
وکیل کیفری خوب در تهران کیست؟
 
وکالت کیفری یکی از سخت ترین و حساس ترین مشاغل حقوقی محسوب می شود که موفقیت در آن نیازمند دانش، تخصص و مهارت فراوان است. حتی رعایت اقدامات وکیل نیز مهم است و او می تواند فوراً مرز بین برائت و مجازات را تغییر دهد. یک وکیل با تجربه بیشتر می تواند در این راه موفق تر باشد. البته برخی نیز بدون داشتن دانش و تجربه کافی در بسیاری از موارد شکست می خورند.
 
به همین دلیل انتخاب یک وکیل خوب و با تجربه بسیار مهم است و باید با دقت انجام شود. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم با وکلای مجرب ما در موسسه سفیر صلح تماس بگیرید و با آنها مشورت کنید.
 
جالب است بدانید که یک وکیل خوب باید از ابزار اصلی، کلمات و بیان خود استفاده کند و اگر بتواند از کلمات و جملات به خوبی استفاده کند، پیروز شده است.
 
در ادامه دو پرونده وکیل دعاوی کیفری و وکیل ضمانت کیفری به تفصیل توضیح داده شده است.
 
معرفی وکلای کیفری
 
طبق ماده 128 ق.م.ا در مواردی حضور وکیل در دادگاه منوط به اجازه دادگاه است.
 
زمانی که فایل محرمانه تلقی شود. موارد زیر به عنوان محرمانه طبقه بندی می شوند:
 
مسائل خانوادگی
 
دعاوی خصوصی به درخواست طرفین پرونده
 
اگر علنی شدن محاکمه به موضوعی امنیتی یا مذهبی تبدیل شود
 
اگر اعمال منافی عفت و جرایم منافی اخلاق باشد
 
همچنین طبق قانون در مواردی مانند سرقت، توقیف و... دو طرف پرونده می توانند حداکثر تا دو نفر وکیل انتخاب کنند.
 
اگر پرونده یکی از موارد مهم مانند: آدم ربایی، تجاوز به عنف و غیره باشد، طرفین یک تا سه وکیل خواهند داشت.
 
شکایت کیفری چیست؟
 
شکایت کیفری شکایتی است که توسط یک شخص علیه شخص دیگری که مرتکب جرم شده است تنظیم می شود.
 
قاضی برای چنین شکایتی مجازات تعیین می کند. این شکایت باید ابتدا در دادگاه ثبت شود.
 
این شکایت باید به شخص مورد شکایت شما و همچنین به دادستان ارسال شود.
 
شخص مورد نظر باید با مشخصات کامل شناسایی و شکایت مکتوب شود.
 
مدارکی که شخص برای شکایت خود دارد نیز باید ضمیمه شکایت شود.
 
درست است که نوشتن این نوع شکایت چندان سخت نیست، اما برای نوشتن آن می توانید از یک وکیل کمک بگیرید.
 
دانش لازم برای انجام وظیفه وکیل کیفری
 
پزشکی قانونی
 
آشنایی با پزشک قانونی برای یک وکیل قطعا خیلی مهم است. در این صورت است که می تواند به خوبی و بدون اشتباه نظر حقوقی کارشناسی بدهد.
 
علم سلاح
 
اگرچه قتل با اسلحه گرم گاهی اتفاق می افتد، اما چندان رایج نیست و به ندرت اتفاق می افتد. اما یک وکیل خوب باید با این علم آشنا باشد. زیرا گاهی اتفاقات پیچیده ای رخ می دهد که حل آن نیازمند آشنایی با انواع سلاح هاست. یک وکیل باید با انواع سلاح ها، روش کار و ویژگی های آن آشنا باشد.
 
پلیس دانشگاهی
 
در پرونده های مجرمانه مختلف که نیاز به انگشت نگاری، شناسایی اثر انگشت از صحنه جرم، کشف جعل، جمع آوری بقایای جسد در صحنه جرم و ... دارد، اهمیت پلیس علمی مشخص می شود.
 
بهترین وکیل مهریه در تهران کیست؟
 
تهران شهری پرجمعیت است که می توانید وکلای مجرب زیادی را برای حل مشکل خود انتخاب کنید و نمی توان گفت بهترین وکیل مهریه در تهران کیست؟ با کمی جستجو می توانید لیست بلندبالایی از بهترین وکلا در تهران داشته باشید.
 
پس از گذراندن جلسه مشاوره و تعیین میزان حق الوکاله وکیل، قراردادی بین موکل و وکیل منعقد می شود که طی آن وکیل موظف است در مدت کوتاهی خواسته موکل را انجام دهد. وکیل پس از دریافت مدارک، دادخواستی تنظیم و پیگیر پرونده می شود.
 
این بهترین وکیلی است که می تواند با مراجعه به قوانین و مقررات مندرج در قانون طلب موکل خود را از طرق قانونی که مهریه است دریافت کند.
 
ممکن است دلایل زیادی برای دریافت مهریه، فوت همسر یا طلاق، دریافت داشته باشد مهریه در هر دو حالت راه حل های متفاوتی دارد. مهریه از دو طریق ثبتی و دادگاه خانواده قابل مطالبه می باشد که از هر دو طریق وکیل می تواند با پیگیری پرونده درخواست شما را برآورده کند. آنچه وکیل مهریه را در کار خود موفق می کند، آگاهی از قوانین و مقررات است که تنها با مطالعه مکرر به دست می آید. بنابراین در کنار تحصیلات دانشگاهی، تحصیل رایگان و به روز رسانی دانش می تواند نقش اساسی در موفقیت یک وکیل داشته باشد.
وکیل در تهران...
ما را در سایت وکیل در تهران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس صفری vekiltehran بازدید : 83 تاريخ : چهارشنبه 30 / 9 ساعت: 17:14

 
 
وکیل ثبت اسناد و مدارک در تهران
مطابق ماده 1284 قانون مدنی، سند رسمی به این معناست که افراد جامعه می توانند در دعوا یا دفاع از دعوی از آن سند رسمی به عنوان دلیل استفاده کنند. به همین دلیل می توان از نوشته ها به عنوان اسناد قابل استناد قانونی استفاده کرد. به همین دلیل می توان سند را یکی از مهمترین دلایل تثبیت اختلاف دانست.
 
در صورتی که تمام شرایط دادگاه را داشته باشد، دادگاه می تواند به آن دستور عمل کرده و بر اساس آن رای صادر کند. در صورتی که سند رسمی مورد تایید دادگاه باشد و دارای کلیه شرایطی باشد که قانون و دادگاه برای قانونی بودن سند رسمی ارزیابی کرده اند، می تواند از آن استفاده کند. برای دریافت سند رسمی ابتدا باید به دفتر مراجعه کنید. پس از اینکه ثبت کننده هویت شما را تأیید کرد؛ شناسنامه و مدارک ارائه شده را می خواند و پس از تایید هویت شما، وظیفه سردفتر احراز هویت و طرف معامله است. اگر شما به عنوان یکی از طرفین معامله به دیگری وکالت داده باشید، سند در دفترخانه امضا می شود.
 
دفترخانه باید وکالتنامه را خوانده و اعتبار و اعتبار آن را بررسی کند و از اختیارات وکالت اطمینان حاصل کند. در صورتی که سردفتر نسبت به هویت اشخاص حقیقی صاحب وکالت شک داشته باشد. ابتدا دو نفر از افراد مشهور و مورد اعتماد شخصاً هویت خود را شناسایی کنند و مسئول دفتر پشتیبانی این موضوع را ثبت و شاهدان نیز این نکته را امضا و در سند قید کنند. اگر این افراد حضور نداشته باشند مثلاً شاهد کودک یا نابینا یا ناشنوا نباشد یا ذینفع معامله نباشد یا حتی خدمه طرفین معامله نباشد سردفتر نمی تواند سند را ثبت کند. .
 
اشخاص حقوقی که در دفتر اسناد رسمی ظاهر می شوند، سردفتر در قبال آنها وظایفی دارد. ابتدا آخرین مدیران و صاحبان حق امضاء کسانی که از طرف شرکت حق امضاء سند رسمی را دارند، اداره ثبت استعلام می کند و در صورت مطالعه اساسنامه و روزنامه رسمی شرکت، اقدام به تنظیم و ثبت می نماید. سند رسمی به نفع آنها
 
در خصوص اشخاص حقوقی، منظور از اشخاص حقوقی، گروهی از افراد است که از مصالح عمومی که قوانین موضوعه در مورد حکم شخص حقیقی گفته است، منتفع می‌شوند. بحث حقوق و تکالیف وجود دارد. اعم از شرکت های تجاری و انجمن های دولتی و شهرداری و اداری سازمان های دولتی بر اساس ماده 587 به محض ایجاد و بدون نیاز به ثبت شخص حقوقی. در ماده 588 آمده است که شخص حقوقی دارای حقوق و تکالیفی است که قانون برای این افراد ارزش قائل است مگر وظایفی که فقط انسان می تواند انجام دهد. از جمله حقوق و تکالیف والدین و بستگانی که با طرف رابطه خونی نزدیک دارند.
در روند رسیدگی به سند رسمی ممکن است یک سری مسائل پیش بیاید که تنها توسط فردی که در این زمینه تحصیل کرده یا مواردی از این دست را بررسی و حل کرده باشد حل می شود و به همین دلیل در روند رسیدگی به اسناد، شما نیاز دارید شما یک وکیل با تجربه هستید.
 
سردفتر رسمی قبل از تنظیم و ثبت معاملات اشخاص حقوقی. شخصیت این افراد باید از نظر هویتی بررسی شود. تاسیس شرکت های مذکور در قانون تجارت در روزنامه رسمی اعلام می شود و این شرکت ها موظفند آگهی روزنامه رسمی اساسنامه شرکت و شرکت نامه را به نمایندگی از اداره ثبت شرکت به دفتر اسناد رسمی تسلیم کنند.
 
در صورتی که بخواهد انتقال سهام شرکت و انتقال را به سردفتر تسلیم کند، وضعیت شرکت را از اداره ثبت استعلام می کند و طبق دستور ماده 61 معامله اشخاص را به عنوان شرکت یا ثبت می کند. نماینده شرکت که قبل از احراز شخصیت حقوقی خود ممنوع است. اگر توانایی سردفتر برای انعقاد قرارداد بین دو طرف از نظر قانون و صلاحیت آن بررسی شود، می توان آن را با همان سن قانونی در شناسنامه شناسایی کرد. اگر یکی از طرفین سند یا عقد عراقی قرارداد داشته باشد، مالک است و اگر مال غیر منقول بخواهد منتقل شود، باید توسط سردفتر احراز شود. سردفتر باید اولاً از اداره ثبت اسناد و املاک مالکیت فروشنده را تأیید کند و ثانیاً هویت شخصی که قرار است سند به نام او ثبت شود.
اگر مقامات رسمی سند را تهیه کنند، باید صلاحیت آن را داشته باشند. سردفتر صلاحیت ثبت رسمی اسناد ازدواج و طلاق را ندارد و یا دفاتر اسناد رسمی اصفهان نمی توانند فعالیت های منتقل شده را تنظیم کنند. زیرا این قوانین و اعمال مأمور رسمی فقط در محل مأموریت او و در آماده سازی انجام می شود
در سند تشریفات قانونی مربوط، تشریفات قانونی باید رعایت شود که به دو دسته تقسیم می شوند.
وکیل در تهران...
ما را در سایت وکیل در تهران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس صفری vekiltehran بازدید : 93 تاريخ : سه شنبه 29 / 9 ساعت: 14:15

 
 
 
وکیل سرپرستی در استان تهران
سرپرستی و سرپرستی در قانون جمهوری اسلامی ایران در قانون ایران سرپرستی اطفال و کودکانی که هنوز به سن بلوغ نرسیده اند. یعنی دخترانی که کمتر از 9 سال قمری دارند و پسرانی که کمتر از 15 سال قمری دارند و در صورت نداشتن ولی یعنی پدر یا جد پدری یا کسی که از طرف آنها سرپرستی آنها را بر عهده دارد. پدر و پدربزرگ پدری؛ شخص دیگری را قیمومیت می گویند.
 
وظیفه دادستان این است که در صورتی که دادستان شناسایی اشخاص را موضوع دادگاه قرار دهد و اشخاصی که برای سرپرستی مناسب هستند به دادگاه معرفی شوند و قیمومیت صرفاً مربوط به امور مالی آن و حقوق و تکالیف مربوط به آن باشد. ولایت و طفل تحت قیمومت اندیشه حفظ نفقه و احترام به تربیت و وظایفی که بر عهده فرزندان است. والدین مجاز به اعمال مجازات های محرومیت و محدودیت های متعارف برای فرزندان تحت تکفل خود هستند که سرپرست نیز مسئولیت این اختیار را بر عهده دارد.
 
خانواده هایی که تصمیم به نگهداری از کودکان بی سرپرست دارند، باید شرایط و وظایفی را که قانون تعیین می کند، بپذیرند و شرایطی را که والدین باید از نظر دادگاه های قضایی داشته باشند، داشته باشند. البته باید نظارتی هم داشته باشد که قانون برای آنها در زمینه فرزندان اهلی و سرپرستی مشخص کرده است.
 
تعریف کلمه غیر ناظر و ناظر کیست؟ شاید قضیه و ناظر کلمه ساده به نظر برسد. اما وقتی به عمق آن نگاه می کنیم، وظیفه بسیار سنگینی برای مردم است. در بسیاری از جوامع قوانین متفاوتی برای غیر قیم و غیر قیم تعیین شده است، اما بارها افراد تصور فرزند و سرپرستی را تجربه کرده اند و تمایل به داشتن فرزند داشته اند. اما راهکارهایی وجود دارد که مسئولیت سرپرستی و تربیت کودک را بر عهده می گیرد و در محاکم قضایی معنای جدی تری دارد و گفته می شود فردی که از سوی قاضی برای نگهداری از طفل صغیر دیوانه یا نابالغ تعیین می شود. که در اصطلاح به آن امین می گویند و قوانین اسلام اگر برای طفل صغیری که مسلمان نیست ولی او نیز باید مسلمان باشد.
 
وظایف دادستان نسبت به امور قیمومیت، رسیدگی به مولا در مقابل بقیه وظایفی که منحصر به مراقبت از شخص است، به ویژه زمانی که او در حبس مادر، نماینده قانونی نیز باشد، از طریق اسناد و مدارک و در کلیه اعمال و معاملات به دستور دادگاه انجام می شود. در صورتی که پس از صدور حکم سرپرستی، دفاتر و دفاتر قطبی را به عنوان نماینده معرفی کند، به دلیل عدم بلوغ، رشد یا تعادل روحی، از انجام اعمال حقوقی منع شده و نیاز به وکیل یا قیم دارد. ساع و صغیر میز در زمینه معاملات سلبی و بلاعوض حق تصمیم گیری دارند ولی در صورت باطل بودن معاملات آنها. فقط با اجازه غیر قابل تعویض است و اعمال حقوقی و عقود محدود و جزئی عموماً باطل و غیر قابل فسخ است.
 
مهجور کیست؟
 
به موجب ماده ۱۲۰۷ قانون مدنی شخصی که از تصرف در اموال و حقوق مالی خود منع می شود، حرام می گویند. در قانون، افرادی که به عنوان مهجور تعریف شده اند، افراد زیر سن قانونی هستند که رشید نیستند. یعنی حق تصرف عقلایی در اموال و حقوق مالی خود را ندارد. ثالثاً تصرف در اموال این افراد توسط ولی یا قیم انجام می شود که توسط قیم تعیین می شود.
 
تشکیل پرونده در اداره سرپرستی. فردی که می خواهد سرپرستی بگیرد باید به همراه اصل و کپی گواهی فوت متوفی، اصل شناسنامه صغیر، درخواست کتبی سرپرستی را ارائه و به سرپرستی تحویل دهد. پس از اینکه رئیس دایره سرپرستی این موارد را با اصل به اداره آورده شد، دستور تشکیل پرونده و ارجاع پرونده به یکی از شعب سرپرستی داده می شود.
 
پس از بررسی پرونده، دادیار دادسرای سرپرستی؛ اظهارنامه را ارسال و برای تحقیق و تفحص از متوفی به کلانتری محل سکونت صغیر ارسال می کند. واحد شناسایی نیروی انتظامی مدرسه، پلیس را برای بررسی سوابق کیفری به کلانتری محل زندگی سرپرست می فرستد. پس از استماع و پاسخ به سؤالات، در صورتی که متقاضی سرپرستی شرایط لازم را داشته باشد، از سوی دادگاه به عنوان قیم معرفی می شود.
طفل صغیری که جد پدری یا وصی از طرف پدر یا جد پدری دارد نیازی به قیم ندارد و می تواند طبق موازین شرعی اقدامات قانونی لازم را در زمینه اموال صغیر انجام دهد. اطلاع رسانی و ارائه مدارک و با صدور ولایات نام که در بند 73 امور گمرکی آمده است وظایف آن را مشخص کرده است.
وکیل در تهران...
ما را در سایت وکیل در تهران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس صفری vekiltehran بازدید : 121 تاريخ : دوشنبه 28 / 9 ساعت: 1:58

 
 
 
پلیس آگاهی و یگان ناجا از یگان های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هستند و اداره کل اطلاعات به عنوان معاونت رسیدگی و کشف جرایم ناجا که در سال 1349 بر اساس اجرای قانون تشکیل شد. طرح ادغام نیروهای پلیس و سازماندهی خود پس از گذشت یک دهه از معاونت تحقیقات و کشف جرایم به نام معاونت آگاهی تغییر رویه داده است.
 
 
 
بخش دانش به سه بخش تقسیم شد. اداره کل مبارزه با جرایم جنایی به دو دسته مبارزه با جرایم خاص و جرایم رایانه ای تقسیم می شود. به همین دلیل اداره کل مبارزه با قاچاق کالا نیز با نام جدید اداره کل مبارزه با جرایم اقتصادی و تحت عنوان معاونت معاونت، تغییر نام داد و رویه آن را تغییر داد. مجموعه های متعددی تشکیل داد.
 
 
 
پلیس آگاهی به عنوان یکی از معیارهای قوه قضائیه وظایف مهمی دارد. وظیفه آن کشف جرایم جنایتکار است. در واقع وظیفه تحقیق، تحقیق، یافتن دلایل و شواهد کافی برای اثبات جرم در دادگاه را دارد. همچنین پلیس امنیت وظیفه حفظ اسناد و آثار و جرایم دستگیری مجرم و نیز جلوگیری از فرار متهم را بر عهده دارد. انجام اقدامات مربوط به یافتن موجر یا هویت و کشف جرم و ماهیت جرم ارتکابی توسط مجرم وظیفه بسیار سنگین و حساس آگاهی است. از این رو نیروها برای آگاهی و آشنایی با انواع جرایم جدید و امکان انجام تحقیقات علمی، پیوسته تحت آموزش و آموزش بین المللی هستند.
 
 
 
به پلیس اطلاع داده می شود تا مجرم را شناسایی و در صورت اثبات جرم به دادگاه تحویل دهد. مدارک و شواهد جرم را جمع آوری می کند و همچنین آزمایش های پیشرفته ای را روی شواهد و شواهد به دست آمده از صحنه جرم انجام می دهد. از جمله مدارک و وظایفی که پلیس آگاهی برعهده آن است، بررسی و بررسی علل و عوامل ارتکاب جرایم و تجزیه و تحلیل آنهاست و همین فعالیت ها توسط یگان ویژه انجام می شود.
 
 
 
مرکز هویت پلیس آگاهی بیش از 107 سال سابقه دارد و در این میان می‌توان به بخش‌های مختلف ارائه دهنده گواهی سوء پیشینه، پزشکانی که در این مراکز مشغول به کار هستند و در تهران مطب دارند و مشغول خدمت به مردم هستند، اشاره کرد. مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی از اقدامات است. مانند صدور گواهی سوء پیشینه، تحقیقاتی که در محل وقوع جرم، سرقت یا کمک به شناسایی اجسادی که هویت آنها در جریان ارتکاب جرم از بین رفته است، از جمله کارتن خواب هایی که باعث تحریف هویت به دلیل اعتیاد می شود و استفاده مواد مخدر. و به چهره آنها تبدیل شده است و به همین دلیل هویت آنها از طریق پلیس هویت اداره آگاهی شناسایی می شود.
 
 
 
از جمله مواردی که تعداد شکایات به پلیس را افزایش می دهد، پرونده های مالی، اموال مالباختگانی است که به طرق مختلف مورد کلاهبرداری سودجویان قرار گرفته اند و سردرگم و مستاصل هستند و به دنبال راه حلی برای بازپس گیری پول های از دست رفته خود هستند. باد از دست رفته را در اسرع وقت برگردانید. به همین دلیل واریز وجه توسط شاکی به حساب کلاهبردار یکی از مواردی است که توسط پلیس آگاهی پیگیری می شود.
 
کلاهبرداران با شهروندان تماس می گیرند و با دروغگویی یا استفاده از روش های متقلبانه مانند مسابقه تلفنی و ... برای دریافت جایزه نیاز به واریز مبلغی دارند و به این ترتیب استفاده از روش های کلاهبرداری و روش های فریبنده افراد را مجبور به پرداخت پول می کند. و واریز وجه به حساب های مذکور می سازند. در چنین مواقعی باید آرامش خود را حفظ کرده و به بانک مرکزی مراجعه کرده و پرینت کامل حساب خود را داشته باشید و سپس به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه و شکایت خود را به عنوان کلاهبرداری ثبت کنید. در پایان با این مدارک و حکم قضایی به پلیس آگاهی مراجعه می کنید. پلیس آگاهی شماره یک تهران بزرگ یکی از بزرگترین سازمان های اطلاعاتی است که در جرائم پیش آمده از جمله کلاهبرداری های بزرگ به شما کمک می کند.
 
 
 
اداره آگاهی تهران بزرگ بزرگترین اداره اطلاعات ایران است که با کمک نیروهای زبده و ماهر پرونده های جدی را پیگیری و رسیدگی می کند و پس از کسب مدارک و اثبات جرم به دادگاه ارجاع می شود.
 
تمامی جرایم از جمله قتل، تجاوز جنسی و آدم ربایی، سرقت های مسلحانه، آتش سوزی های مصلحت آمیز توسط پلیس رسیدگی می شود. پرونده هایی که مربوط به مفقودین بوده و در حیطه وظایف این اداره کل اطلاعات تهران بزرگ می باشد. اظهارات مقامات ارشد پلیس به دلیل افزایش جرایم و همچنین گستردگی پرونده های کلاهبرداری و کلاهبرداری و ریاست ویژه است.
 
تحت همین عنوان فعال است تا مردم در اسرع وقت به جرایم و پرونده آنها رسیدگی کنند.
وکیل در تهران...
ما را در سایت وکیل در تهران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس صفری vekiltehran بازدید : 103 تاريخ : جمعه 25 / 9 ساعت: 1:25

 

وکیل داوری تضمینی در تهران
داوری یک روش حل اختلاف است که در آن طرفین معامله یا قرارداد در صورت بروز مشکل و سوء تفاهم به جای ارجاع اختلاف خود به محاکم قضایی و صرف هزینه و زمان زیاد، به توانایی و دانش حقوقی یک معتمد استناد می کنند. و فرد صالح برای حل مشکلات خود کمک می گیرند و در عین حال به تصمیم داوری احترام می گذارند و اجرا می کنند.
 
در تمام جوامع و فرهنگ ها، ارجاع به داوری سابقه ای طولانی دارد و استفاده از مشاوره فردی به عنوان داور همیشه رایج بوده است. داوری در کشور ما سال هاست که اجرا می شود و به دو بخش تجارت بین المللی و داوری داخلی تقسیم می شود.
 
بخش داوری بین المللی دارای مقررات و قواعد خاصی است و شرایط خاصی برای آن وجود دارد که آن را از نظر قانونی متفاوت می کند و باید بسیار دقیق و دقیق مورد بررسی قرار گیرد. اما داوری داخلی که مربوط به مسائل داخل کشور است، شاید کمتر مورد توجه قرار گرفته است، به طوری که حتی برخی از موضوعات آن به طور جامع تعریف نشده است. بنابراین حضور وکیل داوری می تواند راه حل مناسبی برای حل و فصل اختلافات مربوط به داوری داخلی باشد.
 
تمامی استان ها و شهرستان های سراسر کشور می توانند از وکیل ضمانت داوری برای رسیدگی به پرونده های مختلف خود استفاده کنند. در بین شهروندان تهرانی که با انتخاب وکیل داوری تضمینی در تهران که باید فردی شایسته و قابل اعتماد باشد، مشاوره حقوقی لازم را دریافت کرده و تمامی مسئولیت رسیدگی به پرونده داوری خود را با خیال راحت به وی می سپارند.
 
لازم به ذکر است که انتخاب وکیل داوری در تهران باید با دقت و توجه فراوان انجام شود و محدوده فعالیت داور به طور کامل و دقیق مشخص شود. البته بهتر است که شرط داوری برای همه امور و همه زمان ها به کار رود، نه تنها در صورت بروز مشکل یا اختلاف.
 
همچنین توجه به این نکته ضروری است که با توجه به موضوع، زمان داوری دقیقاً تعیین شده است تا وکیل داوری تهران در این زمان تصمیم خود را صادر کند. همچنین شرایط رسیدگی و صدور رای داوری، نحوه احضار طرفین قرارداد، زمان و مکان برگزاری جلسات و ابلاغ رای داوری باید به درستی در قرارداد تعیین شود. توافقنامه داوری باید توسط دو طرف نوشته و امضا شده و دارای اصول و قواعد خاصی باشد تا بتوان با دقت به امور رسیدگی و تصمیم گیری کرد. برای مثال می توان به قانون داوری کانون وکلای دادگستری اشاره کرد که خلأهای قانونی زیادی را ذکر کرده و بسیار جامع است.
از دیگر مزایای مشاوره با وکیل داوری در تهران می توان به صرف زمان و هزینه کمتر داوری نسبت به حضور در مراجع قضایی، عملکرد سریعتر در رسیدگی به پرونده ها، تشریفات قانونی کمتر، حفظ حقوق شهروندی، رسیدگی محرمانه به پرونده و مخفی نگه داشتن اسرار طرفین اشاره کرد. اشاره شده.
با استفاده از دانش و تخصص وکلای مجرب و کارشناسان و داوران در کلیه زمینه های حقوقی، مالی، تجاری و غیره که نیاز به حضور داور دارد، امور مربوط به داوری دعاوی و قراردادهای داخلی از جمله در شهر تهران. بر عهده گرفته است
وکیل در تهران...
ما را در سایت وکیل در تهران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس صفری vekiltehran بازدید : 80 تاريخ : جمعه 25 / 9 ساعت: 1:23

وکیل داوری تضمینی در تهران

وکیل داوری تضمینی در تهران
داوری یک روش حل اختلاف است که در آن طرفین معامله یا قرارداد در صورت بروز مشکل و سوء تفاهم به جای ارجاع اختلاف خود به محاکم قضایی و صرف هزینه و زمان زیاد، به توانایی و دانش حقوقی یک معتمد استناد می کنند. و فرد صالح برای حل مشکلات خود کمک می گیرند و در عین حال به تصمیم داوری احترام می گذارند و اجرا می کنند.
 
در تمام جوامع و فرهنگ ها، ارجاع به داوری سابقه ای طولانی دارد و استفاده از مشاوره فردی به عنوان داور همیشه رایج بوده است. داوری در کشور ما سال هاست که اجرا می شود و به دو بخش تجارت بین المللی و داوری داخلی تقسیم می شود.
 
بخش داوری بین المللی دارای مقررات و قواعد خاصی است و شرایط خاصی برای آن وجود دارد که آن را از نظر قانونی متفاوت می کند و باید بسیار دقیق و دقیق مورد بررسی قرار گیرد. اما داوری داخلی که مربوط به مسائل داخل کشور است، شاید کمتر مورد توجه قرار گرفته است، به طوری که حتی برخی از موضوعات آن به طور جامع تعریف نشده است. بنابراین حضور وکیل داوری می تواند راه حل مناسبی برای حل و فصل اختلافات مربوط به داوری داخلی باشد.
 
تمامی استان ها و شهرستان های سراسر کشور می توانند از وکیل ضمانت داوری برای رسیدگی به پرونده های مختلف خود استفاده کنند. در بین شهروندان تهرانی که با انتخاب وکیل داوری تضمینی در تهران که باید فردی شایسته و قابل اعتماد باشد، مشاوره حقوقی لازم را دریافت کرده و تمامی مسئولیت رسیدگی به پرونده داوری خود را با خیال راحت به وی می سپارند.
 
لازم به ذکر است که انتخاب وکیل داوری در تهران باید با دقت و توجه فراوان انجام شود و محدوده فعالیت داور به طور کامل و دقیق مشخص شود. البته بهتر است که شرط داوری برای همه امور و همه زمان ها به کار رود، نه تنها در صورت بروز مشکل یا اختلاف.
 
همچنین توجه به این نکته ضروری است که با توجه به موضوع، زمان داوری دقیقاً تعیین شده است تا وکیل داوری تهران در این زمان تصمیم خود را صادر کند. همچنین شرایط رسیدگی و صدور رای داوری، نحوه احضار طرفین قرارداد، زمان و مکان برگزاری جلسات و ابلاغ رای داوری باید به درستی در قرارداد تعیین شود. توافقنامه داوری باید توسط دو طرف نوشته و امضا شده و دارای اصول و قواعد خاصی باشد تا بتوان با دقت به امور رسیدگی و تصمیم گیری کرد. برای مثال می توان به قانون داوری کانون وکلای دادگستری اشاره کرد که خلأهای قانونی زیادی را ذکر کرده و بسیار جامع است.
از دیگر مزایای مشاوره با وکیل داوری در تهران می توان به صرف زمان و هزینه کمتر داوری نسبت به حضور در مراجع قضایی، عملکرد سریعتر در رسیدگی به پرونده ها، تشریفات قانونی کمتر، حفظ حقوق شهروندی، رسیدگی محرمانه به پرونده و مخفی نگه داشتن اسرار طرفین اشاره کرد. اشاره شده.
با استفاده از دانش و تخصص وکلای مجرب و کارشناسان و داوران در کلیه زمینه های حقوقی، مالی، تجاری و غیره که نیاز به حضور داور دارد، امور مربوط به داوری دعاوی و قراردادهای داخلی از جمله در شهر تهران. بر عهده گرفته است
وکیل در تهران...
ما را در سایت وکیل در تهران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس صفری vekiltehran بازدید : 108 تاريخ : چهارشنبه 23 / 9 ساعت: 0:44

وکیل اداره دارایی تهران
مالیات یکی از مهمترین منابع تامین مالی بودجه و اعتبارات کشور است. به همین دلیل اداره کشور تقریبا غیرممکن است. تامین بودجه کشور در ایران علاوه بر نفت و گاز مستلزم پرداخت مالیات توسط مردم است.
 
عواملی که باعث اهمیت مالیات می شود به شرح زیر است. یکی کاهش مصرف برخی کالاهای مضر مانند سیگار، دخانیات و ... دوم اینکه حمایت از تولید داخلی و کاهش واردات محصولات خارجی باعث خروج ارز زیادی از کشور می شود. سوم، از بین بردن شکاف طبقاتی که بین مردم ایجاد می شود که از طریق معافیت های مالیاتی اتفاق می افتد. چهارم، برقراری عدالت اجتماعی و اقتصادی و تعدیل ثروت از طریق مالیات های تصاعدی که از مردم گرفته می شود. پنجم، کاهش وابستگی دولت به نفت و گاز و کالاهای تجدید ناپذیر. ممکن است پس از سال ها این نفت و گاز تمام شود و زمانی که درآمد کشور به نفت و گاز وابسته باشد، ضرر و زیان را برای کشور به همراه دارد. ششم، حفظ نظام اسلامی از سلطه اقتصادی بیگانگان در کشور. هفتم، وابستگی دولت به استقراض و وام از کشورهای خارجی و تامین منابع مالی و ارز از کشورهای خارجی. هشتم تامین بودجه و رفاه اجتماعی کشور و تقویت پایگاه دفاعی و نظامی کشور.
 
جرائمی که در زمینه امور مالیاتی و اداره دارایی، اموال و یا همراه با آثار و فواید آن صورت می گیرد، ممکن است یک سری سودجویان از این مالیات به عنوان کلاهبرداری استفاده کنند. مالیات رقابتی است برای شرکت در یک تعاونی اجتماعی برای دستیابی به رفاه بیشتر و زندگی اجتماعی بهتر. قطعاً فردی که مالیات نمی پردازد در این زنجیره اختلال ایجاد می کند و مرتکب جرائم مالیاتی می شود. مجازات متخلف مالیاتی
 
مجازات های مربوط به جرایم مالیاتی؛ روش اول این است که در اکثر موارد روشی غیر کیفری و تخلف است که اجرای آن به صورت جریمه تضمینی می باشد. ثانیاً این روش عبارت است از جرم تلقی مواردی که متضمن اقدام مجرمانه است و تخلف از قوانین و مقررات مالیاتی و ضمانت آن تعیین مجازات است.
 
ارکان جرایم مالیاتی به شرح زیر است. عنصر مادی رفتار مجرمانه ارتکابی در جرایم مالیاتی. در واقع اصطلاحاتی که مالیات های مستقیم به صورت ترک و گاهی به صورت فعل مادی مثبت انجام می شود. رکن قانونی در قانون مقررات در حوزه مالیاتی که وضع شده است، بخش عمده آن مربوط به تعیین مالیات است. نحوه اخذ مالیات و معافیت های مالیاتی یکی پس از دیگری است که مقررات قبلی را تصویب و لغو می کند.
 
در صورت داشتن معاونت در امور مالیاتی و اداره اموال شخصی؛ به معنای مثال هایی از جمله کلی است. مواد 126 و 127 ق.م.ت تصریح شده و ماده 276 قانون مالیات های مستقیم دو دستیار در جرم مالیاتی را در نظر گرفته است. ابتدا جرایم مندرج در ماده 127 ق.م.ا برای اطلاع بیشتر میتوانید به مفاد ماده 127 ق.م.ا مراجعه نمایید. بدون اینکه معاونت توسط حسابداران و مؤسسات حسابرسی یا مقامات دولتی یا کارکنان بانک ها و مؤسسات مالی اعتباری انجام شود، مجازات این افراد به عهده شخص امین خواهد بود و حداقل مجازات ناظر است.
وکیل اداره دارایی در تهران شما را در زمینه جرایم مالی و مالیاتی راهنمایی می کند. با کمک وکیل نخبه املاک می توانید تضمینی ترین نتیجه را در زمینه امور مالیاتی و امور دارایی کسب کنید.
وکیل در تهران...
ما را در سایت وکیل در تهران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس صفری vekiltehran بازدید : 117 تاريخ : چهارشنبه 23 / 9 ساعت: 0:43

 

 

 

وکیل خانواده تهران مهمترین اتفاق در زندگی هر فرد ازدواج و تشکیل خانواده است. از طرفی یکی از اتفاقات تلخ زندگی طلاق و جدایی از همسر است. آشنایی با قوانین و مقررات مربوط به این دو موضوع و آگاهی از حقوق و تکالیف خود و طرف مقابل باعث می شود که فرد با آگاهی بهتری در تصمیم گیری ها و اعمال خود عمل کند و در صورت مواجهه با مشکل حقوقی بتواند اقدامی انجام دهد. تصمیم بهتر اگر ساکن تهران هستید توصیه می شود قبل از هر تصمیمی برای ازدواج با یک مشاور ازدواج و وکیل خانواده در تهران مشورت کنید.وکیل خانواده فردی است که با سالها تجربه در رسیدگی و حل و فصل پرونده های خانواده، دفاع از موکل در دادگاه خانواده و پیگیری پرونده در دادگاه خانواده، دارای تخصص و تعالی بوده و از مراحل اولیه رسیدگی به پرونده تا رسیدن به نتیجه مطلوب برای مشتری خود متبحر است شایان ذکر است که نه تنها یک فرد ناآگاه با راهنمایی نادرست، بلکه یک وکیل بی تجربه نیز می تواند موکل خود را به شکست بکشاند... بنابراین اطلاعات حقوقی به تنهایی در دادگاه های خانواده کافی نیست. آشنایی با تشریفات دادگاه بدوی، تجدیدنظر و دیوان عالی کشور نقش اساسی در برنده شدن دارد.

وکیل خانواده برای دفاع مؤثر باید اطلاعات به روز داشته باشد و در احکام و تشریفات قضایی تحقیق کند و در حقوق خانواده نیز دانش و تجربه داشته باشد. اکیداً توصیه می شود هرگز به تجربیات ناقص و دانش پراکنده خود و دیگران اعتماد نکنید و کار را به یک وکیل خانواده مجرب بسپارید. بهترین وکیل خانواده علاوه بر اینکه مدافع حقوق موکل خود است، حافظ اسرار او و همچنین مشاور و پشتیبان زندگی شخصی اوست و هر آنچه را که برای موکلش مناسب است از نظر اخلاق خانوادگی و خانواده توصیه می کند. وجدان

نامزدیدر جامعه مرسوم است که دختر و پسر قبل از برگزاری مراسم عقد، مدت زمانی را تعیین می کنند تا با نظرات یکدیگر آشنا شوند. به این دوره دوران نامزدی می گویند. در این دوران دختر و پسر با هم آشنا می شوند اما زن و شوهر محسوب نمی شوند.

حقوق و وظایف نامزدهادر دوران نامزدی چون عقد صیغه نیست، دختر و پسر زن و شوهر محسوب نمی شوند. بنابراین آنها حق ندارند با یکدیگر رابطه جنسی داشته باشند. دختر حق نفقه ندارد و در خانه پدری زندگی می کند. طرفین می توانند برای یکدیگر هدایایی تهیه و تقدیم کنند و هیچ مهریه ای به دختر تعلق نمی گیرد.

اختلال در نامزدیدر دوران نامزدی هر یک از دختر و پسرها می توانند نامزدی را به هم بزنند و رابطه خود را با طرف مقابل قطع کنند. زیرا نامزدی الزام آور نیست و در هر زمانی قابل لغو است. اگر طرفی که نامزدی را به هم زده دلیل قابل قبولی داشته باشد مسئولیتی ندارد و طرف مقابل نمی تواند مطالبه خسارت کند.

خسارات ناشی از اختلال در نامزدیاگر طرفی که نامزدی را شکسته است بدون دلیل قابل قبول این کار را انجام داده است، باید خسارت وارده به طرف مقابل را جبران کند. دادگاه خانواده در این مورد تصمیم گیری می کند.

هدایای نامزدیاگر نامزدی به هر دلیلی به هم بخورد، هر یک از دختر و پسرها می توانند هدایایی را که به طرف مقابل داده اند (مانند طلا و جواهرات، ماشین، موبایل و ...) پس بگیرند. در صورت مفقود شدن هدایای ارائه شده، ارزش واقعی آنها به کسی تعلق می گیرد که هدایا را داده است.اگر نامزدی بر اثر فوت یکی از طرفین به هم بخورد، در صورت موجود بودن هدایا، آن هدایا به صاحبش مسترد می شود و در صورت مفقود شدن، قیمت آن تعلق نمی گیرد.

ازدواجدر لغت نکاح به معنی جفت شدن، جفت گیری، زن گرفتن، نکاح و ازدواج نیز آمده است.[1] و در اصطلاح حقوقی، ازدواج یک رابطه حقوقی و عاطفی بین زن و مرد از طریق ازدواج است [2] و به آنها حق زندگی با یکدیگر را می دهد; و مظهر بارز این رابطه حق لذت جنسی است.یک دختر باید حداقل 13 سال و یک پسر 15 سال سن داشته باشد. اگر دختر یا پسری کوچکتر از اینها باشد و بخواهند ازدواج کنند باید با اجازه پدر یا جد پدری این کار را انجام دهند و به دادگاه بروند.

 
 
وکیل در تهران...
ما را در سایت وکیل در تهران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس صفری vekiltehran بازدید : 100 تاريخ : يکشنبه 13 / 9 ساعت: 13:10

 

نکاتی در مورد ازدواج با وکیل خانواده در تهران

 

شرایط ازدواج

1- اختلاف جنسیتی 2- اراده و وجود اراده نه اشتباه است و نه اکراه 3- در درخواست و قبول هر دو اصالت و وکالت هر دو جایز است. 4- داشتن اهلیت نکاح در بلوغ و عقل و نیت و رشد 5- وجوب ترتیب عرفی ایجاب و قبول 6- صحت عقد با رجوع برای ناشنوا 7- لزوم تعیین و تشخیص زن و شوهر 8 - شرط خیار فسخ نکاح و دوهر. 9- عدم تعلیق در نکاح و بطلان نکاح مطلق 10- ثبت نکاح 11- شرایط صحیح نکاح 12- داشتن شرایط نکاح اعم از سن ازدواج، ولایت در ازدواج، اذن پدر یا جد پدری در نکاح باکره و بالاخره اذن دولت. برای ازدواج با خارجی ها

 

گواهی پزشکی برای ازدواج

طبق قانون برای ثبت ازدواج، ارائه گواهی پزشکی مبنی بر عدم ابتلای زن و شوهر به بیماری های عفونی الزامی است. مانند ایدز، سیفلیس، سوزاک و ... همچنین برای جلوگیری از تولد کودکان مبتلا به تالاسمی وجود چنین گواهی لازم و ضروری است.

 

خیانت در ازدواج

یک وکیل خانواده در تهران درباره تقلب یا فریب در ازدواج توضیح می دهد: زن یا مردی که قصد ازدواج دارد نباید در مورد شغل، درآمد و سایر خصوصیات خود به طرف مقابل دروغ بگوید. اگر مرتکب چنین کاری شوند، علاوه بر اینکه طرف مقابل حق فسخ (فسخ) را دارد و متقلب به حبس محکوم می شود.

 

ثبت ازدواج

طبق قانون ثبت ازدواج الزامی است. پس از انعقاد عقد ازدواج، زن و شوهر به همراه پدر و مادر با حضور در دفتر ازدواج، ازدواج خود را با شناسنامه و سند ازدواج ثبت می کنند. عدم ثبت ازدواج جرم است و مجازات آن تا یک سال حبس است.

 

طلاق

طلاق به معنای پایان قانونی ازدواج و جدایی زوجین از یکدیگر است. طلاق معمولا زمانی اتفاق می افتد که استحکام رابطه زناشویی از بین برود و بین زن و شوهر ناسازگاری و تنش ایجاد شود. طلاق اجتماعی تغییراتی در روابط دوستانه و سایر روابط اجتماعی است که یک زن یا مرد مطلقه با آن سروکار دارد. طلاق روانی وضعیتی است که از طریق آن فرد وابستگی عاطفی خود را با همسرش قطع می کند و تن به تنهایی می دهد.

 

آثار طلاق

تنهایی ناگهانی همسر ممکن است باعث ایجاد احساس اضطراب یا وحشت شود. اگرچه ممکن است برخی پس از طلاق احساس خوشبختی کنند. معمولاً زنان بیشتر از مردان از طلاق رنج می برند، اما فرآیندهای سازگاری روانی و اجتماعی برای زن و مرد تفاوت چندانی ندارد. برخی از مردان و زنان ممکن است پس از طلاق دوباره ازدواج کنند.

 

طلاق و فرزندان

کودکانی که والدینشان از ازدواج خود راضی نیستند اما با هم زندگی می کنند ممکن است به دلیل تنش ناشی از رابطه شان دچار اضطراب یا افسردگی شوند. کودکان پس از جدایی والدین خود نیز دچار اضطراب عاطفی می شوند. کودکان بزرگتر می توانند انگیزه والدین خود را برای طلاق بهتر درک کنند. این کودکان ممکن است نگران تأثیرات طلاق بر آینده خود باشند یا احساس تنهایی کنند. بچه‌ها وقتی بعد از جدایی با هر دو والدین ارتباط منظم داشته باشند بهتر از وقتی که فقط یکی از آنها را به طور مرتب می‌بینند، هستند. طلاق شامل آشتی بین والدین، حضانت فرزند و مسائل ملاقات است.

 

شرایط طلاق

گاهی اوقات زندگی برای زن یا شوهر غیر قابل تحمل می شود. ممکن است رفتار نادرست شوهر، اعتیاد او به مواد مخدر، زندانی شدن، نرفتن طولانی مدت شوهر به خانه و... همچنین ممکن است رفتار زن زندگی را برای شوهرش غیرممکن کند. در این موارد آخرین راه حل طلاق و جدایی است. اگرچه در اسلام طلاق بسیار مکروه و مورد غضب خداوند است.

 

طلاق توسط شوهر

اگر شوهر تقاضای طلاق کند باید به دادگاه مراجعه کند. دادگاه با دعوت از زوجه و تعیین داور اقدام به سازش زن و شوهر می کند. در صورت عدم موفقیت، با تعیین حقوق زن (جهیزیه، جهیزیه و ...) و تعیین تکلیف فرزندان، به زن و شوهر اجازه می دهد تا با مراجعه به دفتر طلاق، طلاق خود را ثبت کنند. در چنین شرایطی زن می تواند به جای حضور در دادگاه از وکیل خود (وکیل طلاق) استفاده کند.

 

حقوق و وظایف زن و شوهر

مهریه

مهریه مالی است که شوهر برای اثبات عشق خود به همسرش به او تقدیم می کند. این ملک می تواند (نقد، طلا، خانه، ماشین، ملک و ...) هر ملکی باشد که ارزش اقتصادی داشته باشد.

 

مبلغ مهریه

در تعیین مهریه حداقل و حداکثر وجود ندارد. بنابراین مهریه از یک ریال تا میلیاردها ریال قابل تعیین است. با وجود این، شوهر باید مهریه ای را در حدود مال خود تعیین کند تا در آینده دچار مشکل نشود.

 

زمان پرداخت مهریه

به محض وقوع عقد بین زن و مرد، زن حق مهریه دارد. و هر وقت خواست شوهر مهریه او را بدهد. بنابراین مطلب «کی داد و کی گرفت» اصلا صحیح نیست.

 

نفقه

نفقه هزینه خوراک، پوشاک، مسکن، دارو و سایر هزینه هایی است که معمولاً برای زندگی ضروری است.

 

عدم پرداخت نفقه

شوهر موظف به نفقه زن است. در صورت امتناع از انجام این تکلیف، زوجه می تواند از زوج به جرم ترک نفقه شکایت کند. مجازات ندادن نفقه زوجه تا 6 ماه حبس است.

 
 
وکیل در تهران...
ما را در سایت وکیل در تهران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس صفری vekiltehran بازدید : 104 تاريخ : يکشنبه 13 / 9 ساعت: 12:53

 

 

 

وکیل روابط نامشروع در تهران

 

امروزه در شهر تهران با افزایش جمعیت و نفوذ برخی الگوهای نامناسب یا وضعیت نامناسب اقتصادی و غیره، روابط بین زن و مرد غیر متاهل افزایش یافته است و قانونگذار در ماده 637 ق.م. قانون مجازات به دنبال جلوگیری از این رویه در جامعه است. اما اگر شما مظنون به این اتهام هستید باعث نمی شود مقامات قضایی اقدام یا رفتار شما را رای تفسیر کنند و باید بر اساس قانون باشد. .

 

جرم کیفری چیست و چه عملی را رابطه نامشروع می نامند؟جرم مجموعه ای از افعال و رفتار و ترک فعل است که قانون برای این اعمال مجازات در نظر گرفته است و برای تحقق جرم باید فعل مجرمانه مادی دارای عنصر معنوی به معنای قصد و آگاهی در ارتکاب باشد. عمل تا جرم قابل مجازات باشد. حال در جرم روابط نامشروع که منظور عرفا رابطه زن با غریبه ای است که به سن بلوغ رسیده اند و با یکدیگر روابط بدنی پایین تر از زنا برقرار می کنند.

 

زنا چیست و چه تفاوتی با روابط نامشروع دارد؟

 

زنا به معنای دخول جنسی (قرار دادن آلت مرد در فرج یا مقعد زن) است که جرم بین زن و مردی است که رابطه زناشویی ندارند و یکی از حداکثر مجازات هایی است که شرع و قانون صد در صد آن را پیش بینی کرده است. مژه ها گرفته شده و در صورت اثبات قابل تغییر، تخفیف و تعلیق نیست، البته انواع مختلفی دارد از جمله زنای محصن و زنا، زنای قهری و غیره که مجازات آنها متفاوت است که در این مقاله به آنها اشاره نمی کنیم، در حالی که روابط نامشروع جنسی ندارد و شامل مواردی مانند دست زدن، بوسیدن، در آغوش گرفتن و غیره می شود. یک وکیل زنا در تهران به وضوح مرز بین زنا و رابطه زنا را تشخیص داده و از موکل خود دفاع می کند.

 

مصادیق جرایم نامشروع و منافی عفت چه جرائمی هستند؟ وکیل روابط نامشروع در تهران به شما می گوید:

 

دوستان عزیز توجه داشته باشید که طبق نظر معاونت حقوقی قوه قضائیه جرایم غیرمجاز با پیامک های عاشقانه یا قدم زدن در پارک و سینما رفتن محقق نمی شود و آنچه جرم رابطه نامشروع را تشکیل می دهد تماس فیزیکی است. البته این مسئولیت بر عهده خود بخش است. در قانون قوه قضائیه آمده است: اگر زن و مردی مجرد یا متاهل از طریق فضای مجازی جوک جنسی و پیامک تصویری و پیامکی انجام دهند، طبق عرف و عرف کشور اسلامی، جرم رابطه نامشروع محقق می شود.

 

رابطه نامشروع شامل موارد زیادی است، اما این عنوان بیشتر مربوط به رابطه زن و مرد است، بنابراین داشتن تماس فیزیکی مانند بوسیدن و لمس زن و مرد بدون تجاوز جنسی یکی از موارد اصلی رابطه نامشروع است. .

 

اما در کل موارد زنا، فحشا، تجاوز جنسی، پوشیدن لباس نامناسب در ملاء عام، رابطه جنسی زن و شوهر در ملاء عام، افتتاح مراکز فساد و فحشا، تظاهر به اعمال حرام در ملاء عام و ... تحت عنوان مجرمانه حرام است. روابطکدام مرجع صلاحیت رسیدگی به جرایم غیرقانونی را دارد؟جرایم نامشروع در دادسرا رسیدگی و رسیدگی نمی شود زیرا حیثیت و حیثیت افراد در زمینه های اخلاقی برای قانونگذار از اهمیت ویژه ای برخوردار است و مستقیماً جهت رسیدگی و تعقیب و در نهایت صدور رأی به دادگاه کیفری ارسال می شود. مدعی العموم یا دادستان به دادگاه کیفری 2. ممکن است دادگاه کیفری با صدور قرار منع تعقیب یا تعلیق تعقیب متهم را به رابطه نامشروع محکوم کند.

 

مجازات جرایم غیرقانونی چیست؟

 

بر اساس همین ماده 637 قانون مجازات اسلامی، اعمالی مانند تقبیل، ملامسه و معاذا در صورتی انجام می شود که هر دو بالغ و عاقل و دارای اختیار و علم و قصد باشند. حکم دادگاه تا 99 ضربه شلاق خواهد بود و در صورتی که یکی از دو طرف یا شخص ثالث از انجام این عمل امتناع ورزد، فقط رد کننده به مجازات زنا محکوم می شود. دارد

 
 
وکیل در تهران...
ما را در سایت وکیل در تهران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس صفری vekiltehran بازدید : 107 تاريخ : يکشنبه 13 / 9 ساعت: 12:52

 

 

 

بهترین وکیل طلاق در تهران

 

بهترین وکیل خلع ید، خلع ید را می توان دعوی تلقی کرد. این دعوا می تواند مربوط به اموال غیر منقول از قبیل زمین، خانه، ویلا و ... باشد، این دعوا زمانی اتفاق می افتد که شخصی ملک دیگری را تصرف کرده باشد و قصد ترک آن را نداشته باشد. مالک واقعی می تواند برای تخلیه متصرف دادخواست تخلیه ارائه کند.

 

این دادخواست توسط وکیل خالد به راحتی قابل ارائه است. سلب مالکیت در املاک مشاع نیز اتفاق می افتد. در برخی موارد ملک چند مالک دارد. یعنی ملک به صورت تضامنی خریداری شده یا به ارث رسیده است.

 

در این صورت هیچ یک از مالکین نمی توانند ادعای مالکیت یا تصرف ملک کنند. شخص تنها در صورت داشتن اجازه از سایر مالکین می تواند در ملک خود تصرف کند. در غیر این صورت این کار اصلا جایز و صحیح نیست.

 

یکی از سوالات متداول و متداول که همواره از سوی وکیل خلع ید مطرح می شود این است که آیا با سند عادی می توان دعوای خلع ید کرد یا خیر؟

 

در پاسخ به این سوال باید گفت یکی از شروط اساسی اقامه دعوای تخلیه، داشتن سند مالکیت رسمی است. بنابراین در صورت داشتن سند عادی امکان طرح دعوای تخلیه با سند عادی وجود دارد و ابتدا باید سند رسمی تنظیم و سپس دعوای تخلیه مطرح کنید.

 

حل مشکلات خلع ید توسط وکیل خلع ید

 

وکیل خالد کارشناس کلیه پرونده ها و قوانین مربوط به این موضوع می باشد. مشکلات خلع ید نیز مانند سایر مشکلات حقوقی دارای پیچیدگی ها و مشکلات فراوانی است. بهتر است شاکی برای رسیدگی بهتر و آسانتر به پرونده خود کار را به وکیل ماهر و با تجربه بسپارد.

 

به گفته بزرگوارانی که به قوانین و مقررات احترام می گذارند زمان رسیدگی به پرونده کاهش می یابد.

 

سلب مالکیت یکی از مشکلاتی است که هر فردی ممکن است در طول زندگی خود با آن مواجه شود. در صورت وجود وکیل خلع ید، نیازی به حضور مالک در هنگام رای گیری و سایر مراحل نیست. نیازی به گرفتن حکم تخلیه و پیگیری کار توسط مالک نیست.

 

با پیگیری مالک یا وکیل خلع ید می توانید اجاره بهای مدتی را که شخص ملک را تصرف کرده است دریافت کنید. همچنین اگر ملکی چند مالک داشته باشد، همه شرکا می توانند تنها یک نفر را به عنوان وکیل برای خلع ید به دادگاه معرفی کنند. نیازی به استخدام وکیل جداگانه نیست.

 

دعوای خلع ید و طرح آن شرایط و ارکانی دارد که باید رعایت شود. اول از همه، مدعی باید مالک رسمی ملک باشد. ثانیاً مال غیر منقول باشد و ثالثاً تصرف به زور و عدوانی باشد و مالک رضایت ندهد.

 

مشاوره حقوقی با وکیل

 

در صورتی که شخصی بخواهد در زمینه خلع ید اقامه دعوی کند و وکیل خلع ید نداشته باشد می تواند با مدارکی که ثابت کند مالک واقعی ملک است به دادگاه قانونی مراجعه کند. این دادگاه باید در محلی که ملک در آن قرار دارد مطرح شود.

 

پس از تقدیم دادخواست توسط وکیل و ارائه مدارک موجود و مورد نیاز، دادگاه شروع به رسیدگی می کند. دادگاه پس از بررسی مدارک موجود رای قطعی صادر می کند. خواهان با ارائه رأی می تواند اقدام لازم را انجام دهد. با در دست داشتن رای، خواهان به دایره اجرای احکام مدنی مراجعه و افسر مربوطه حکم را اجرا می کند.

 

وکیل خالد بهترین راه کار است

 

وکیل سلب مالکیت راه را هموار می کند. با توجه به مشکلاتی که افراد در موضوع خلع ید با آن مواجه هستند، می توان گفت که بهترین راه، استخدام وکیل است. اگر ملک شما توسط شخص دیگری تصاحب شود، وکیل خلع ید با تجربه و تسلط به امور حقوقی می تواند در مدت کوتاهی پرونده را به نتیجه برساند. همچنین می تواند دستور تخلیه ملک را بگیرد و آن را اجرا کند.

 

یک میانبر برای افرادی که با این مشکل دارند وجود دارد. آنها می توانند بدون هیچ نگرانی و بدون هیچ مداخله ای به سرعت به نتیجه دلخواه خود برسند. اگر خود شخص بتواند اقدامی انجام دهد، به دلیل زمان بر بودن مراحل قانونی و پیچیدگی های فراوان پرونده های حقوقی، ممکن است نتواند به نتیجه ای که می خواهد برسد.

 

اما وکیل خلع ید می تواند با ارائه دادخواست صحیح و مدارک مورد نیاز، شانس برنده شدن مالک را افزایش داده و به نتیجه مطلوب برسد. در موارد مربوط به اموال موروثی، هر یک از وراث حتی بدون سند قطعی می توانند دادخواست و از متصرف شکایت کنند.

 

طرح دعوای خلع ید ممکن است گاهی بسیار پیچیده باشد و فرد را از رسیدن به نتیجه ناامید کند. دادگاه در این نوع پرونده ها سخت گیری خاصی دارد و باید ادله و اسنادی که به نفع دادگاه باشد به دادگاه ارائه شود. به این ترتیب قاضی دادگاه می تواند تصمیم صحیح خود را صادر و مالک را به ملک خود آورده و متصرف را از ملک بیرون کند.

 
 
وکیل در تهران...
ما را در سایت وکیل در تهران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس صفری vekiltehran بازدید : 99 تاريخ : يکشنبه 13 / 9 ساعت: 12:52

بهترین وکیل خیانت در امانت در تهران امانت رفتاری پسندیده و پسندیده است که به همه افراد برای این کار توصیه می شود. هر امانتی که به مردم سپرده می شود باید در حفظ آن کوشا باشد. خیانت در امانت از نظر حقوقی جرم محسوب می شود و از نظر اجتماعی اصلاً تأثیر خوبی ندارد.

 

در این زمینه وکیل خیانت در امانت نیز وجود دارد که می تواند سوالات و شبهات مردم را حل کند. خیانت به اعتماد باعث بی اعتمادی افراد به یکدیگر می شود. این نیز بذر بی اعتمادی را در جامعه می پراکند. امانت به معنای انعقاد قرارداد نسبت به مالی است که با شخص است. راه های زیادی برای اثبات نقض اعتماد وجود دارد.

 

این روش های قانونی را می توان با وکیل خیانت در امانت به مردم نشان داد. زمانی می توان ادعای خیانت در امانت کرد که مالی در امانت به شخصی سپرده شود، اما او آن را از دست بدهد یا بگیرد. اگر مال امانی موجود و موجود باشد، بهتر است مالک اصلی آن را قانونی و از طریق اظهارنامه مطالبه کند. برای اثبات خیانت در امانت باید سندی وجود داشته باشد که حاکی از امانت بودن مال به متهم باشد. این سند نیز ازدواج را نشان می دهد. وکیل خیانت در امانت با در دست داشتن این اسناد می تواند مشکل را با سهولت بیشتری پیگیری کند.

دانستن شرایط سپردن مال به ایمن توسط وکیل خیانت در امانت

سپردن مال به امین: اگر شخصی به تنهایی مالی را به دست آورد، جرم خیانت در امانت دیگر ممکن نیست. اگر قیم فوت کند و ورثه او در مال تصرف کنند یا مال مورد امانت را تلف کنند، ورثه مرتکب جرم خیانت در امانت نشده اند.

سپردن به یکی از راه های قانونی: مثلاً در سرقت بحث خیانت در امانت مطرح نمی شود.

شرط استرداد مال ودیعه شده یا رساندن آن به کاربری خاص.

اگر غاصب مال را به امین بدهد، ولی به جای اینکه به مالک اصلی برگرداند، امین مرتکب خیانت نشده است. این موضوع یکی از موضوعات مهم در بحث خیانت در امانت است.

مشاوره با وکیل برای خیانت در امانت

ماده 647 قانون مجازات اسلامی مصوب 1375:

هر گاه اموال منقول یا غیرمنقول (اموال منقول - مال غیر منقول) یا نوشته هایی مانند سفته، چک، برات و امثال آن به عنوان اجاره یا امانت یا رهن یا برای وکالت یا هر کار با یا بدون مزد به کسی داده شده و آن را ساخته اند. تا اشیاء مذکور بدون اجازه جابه جا یا برای مصارفی معین استفاده شود و صاحب آن اشیاء را به ضرر صاحب یا متصرف مصرف کند. به امانت محکوم می شود».

 

شاید از خود بپرسید که چگونه این جرم را ثابت کنید. شرایطی وجود دارد که باعث بروز خیانت در امانت می شود. برای توضیح این شرایط با ما همراه باشید.

 

استفاده از پول: استفاده به معنای استفاده از پولی است که در امانت شخص است.

 

تصرف مال: تصرف مال امانی به این معناست که شخصی خود را مالک اصلی مال قرار داده و قصد فروش یا واگذاری آن را دارد.

 

اتلاف مال: اتلاف مال به این معناست که اموالی که به شخص سپرده شده از بین برود.

 

تلف کردن: تلف کردن به معنای از دست دادن مال است.

 

وکیل خیانتکار می تواند در این مورد افراد را راهنمایی کند و با استفاده از قوانین و مقرراتی که می داند این موضوع را ثابت کند.

 

اسنادی که وکیل خیانت در امانت برای اثبات این موضوع به آن نیاز دارد عبارتند از: قبض امانت مالی که به دیگری سپرده شده و مالک نسبت به آن ادعایی داشته و تقاضای استرداد آن را کرده است. تهیه بیانیه و سپس دادخواست برای شکایت به دادسرا. شاهدانی برای اثبات این جنایت وجود دارد. این پرونده باید توسط وکیل خیانت در امانت به همراه اسناد و مدارک به دادگاه انجام شود.

وکیل متخصص خیانت در امانت در تهران

اگر شخصی که ادعا می کند مالک مال است، از شخص دیگری که مال را به او امانت داده شکایت کند و ادعا کند که آن شخص در امانت خیانت کرده و نمی تواند ادعای خود را ثابت کند، شخص مجازات می شود. شخص مقابل می تواند به عنوان افترا یا افترا از صاحب ملک شکایت کند.

 

بر اساس قانون تخفیف حبس مصوب 1398 مجازات این جرم کاهش یافت و از نظر حقوقی تخفیف یا تخفیف یافت و این مجازات اکنون از 3 ماه تا 1.5 سال حبس خواهد بود. بر اساس قانون تخفیف مجازات حبس، جرم خیانت در امانت جرم قابل گذشت محسوب می شود.

 

همه این مشکلات را می توان در کسری از ثانیه با یک وکیل اعتماد حل کرد. با توجه به قابل گذشت بودن جرم خیانت در امانت، چنانچه صاحب مال ظرف یک سال از تاریخ وقوع جرم یا علم به جرم شکایت نکند، شکایت وی پس از گذشت یک سال قابل پیگیری نیست. پس بهتر است صاحب ملک پرونده مجرمانه را تشکیل دهد

شکایت ظرف یک سال

 

همچنین وکیل خیانتکار با آگاهی از تمامی قوانین در این زمینه و اشراف موضوع می تواند به بهترین شکل ممکن پرونده را حل کند.

 
 
وکیل در تهران...
ما را در سایت وکیل در تهران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس صفری vekiltehran بازدید : 125 تاريخ : چهارشنبه 9 / 9 ساعت: 0:40

 

 

وکیل کلاهبرداری در تهران یکی از وکلای مجرب دادگستری است که در حل مشکلات پرونده های کلاهبرداری تخصص و تخصص دارد. اگر اموال شما توسط افراد کلاهبردار غارت شده است و نمی دانید چه باید بکنید. پیشنهاد می شود ادامه این مطلب را از دست ندهید.

 

این روزها به دلیل محبوبیت فضای مجازی، کلاهبرداری بسیار بیشتر از گذشته شده است. یعنی در گذشته به دلیل نبود اینترنت شاهد موارد کلاهبرداری در این حد نبودیم. اگر بخواهیم تعریفی ساده و در عین حال کاربردی از تقلب داشته باشیم. کلاهبرداری زمانی رخ داده است که شخص یا افرادی با روش های متقلبانه اقدام به تصاحب مال دیگری کنند.

 

شاید بپرسید فرق کلاهبرداری و سرقت چیست؟ در سرقت بدون رضایت و اطلاع شخص، مال او ربوده می شود. از طرفی در کلاهبرداری، شخص با رضایت و علم خود مال خود را در اختیار کلاهبرداران قرار می دهد.

 

منظور از این مورد که شخصی با رضایت خود مال خود را از دست می دهد این است که کلاهبردار با روش های مختلف سعی در فریب فردی که مال خود را از دست داده است می باشد. در واقع، بیشتر افرادی که پول خود را از دست داده اند، تسلیم حیله های کلاهبرداران می شوند.

 

کلاهبردار کسی است که با نیت سوء و نیرنگ مردم را فریب می دهد و آنها را به چیزهای غیرواقعی امیدوار می کند و برای تصاحب مال دیگران از انواع روش های متقلبانه مانند گرفتن نام و عنوان جعلی و ترساندن آنها از حوادث و حوادث غیر واقعی استفاده می کند. .

 

افرادی که دارایی خود را از دست داده اند بدون هیچ تحقیقی و تنها با صحبت با این افراد حیله گر به آنها اعتماد می کنند و در نتیجه تمام یا بخشی از دارایی خود را از دست می دهند. کلاهبرداری ها به دو دسته تقلب ساده و کلاهبرداری جدی تقسیم می شوند.

انواع کلاهبرداری از قول وکیل کلاهبردار

همانطور که گفته شد تقلب به دو صورت انجام می شود. اگر نمی دانید چگونه اموال خود را از طریق کلاهبرداری از دست داده اید، ما در مورد آن به شما خواهیم گفت. منظور از کلاهبرداری تشدید کلاهبرداری هایی است که دارای یکی از سه شرطی است که در ادامه به آن می پردازیم.

 

اگر کلاهبردار کارمند دولت، موسسات آموزشی و ... باشد و با فریب مال شما را بگیرد کلاهبرداری جدی صورت گرفته است. شرط دوم کلاهبرداری مشدد این است که اگر کلاهبردار خود را کارمند دولت، مؤسسه آموزشی و ... معرفی کند، کلاهبرداری مشدد نیز اتفاق افتاده است. شرط سوم را می توان دلیل 90 درصد کلاهبرداری های جدی دانست.

 

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره شد، فضای مجازی به بستر مناسبی برای کلاهبرداران تبدیل شده است. اگر کلاهبرداری از طریق وسایل ارتباط جمعی مانند فضای مجازی و غیره صورت گیرد، در این صورت کلاهبرداری جدی است. اگر این سه شرط رعایت نشود، کلاهبرداری ساده است.

 

برای اثبات جرم کلاهبرداری بسیار مهم است که وسیله ای که مرتکب جرم برای سرقت مال دیگری به کار می برد، کلاهبرداری تلقی شود. همچنین وقوع این جنایت مستلزم صحنه‌سازی و مانورهای متقلبانه است.

 

اثبات متوسل شدن مرتکب به وسایل کلاهبرداری و صحنه سازی بر عهده مقام تحقیق (دادستان) است. وجود رابطه مستقیم و قاطع بین توسل به وسایل متقلبانه و قصور مجنی علیه و گرفتن مال وی، شرط لازم ارتکاب جرم کلاهبرداری محسوب می شود. شکی نیست که توسل به وسایل متقلبانه باید مقدم بر تحصیل مال باشد و باید برای تحصیل مال انجام شود. بنابراین برای ارتکاب جرم باید نکات زیر ثابت شود.

 

توسل به وسایل متقلبانه باید مقدم بر تصرف مال باشد.

متقلبانه وسیله ای است که برای سایر تقلب ها استفاده می شود

فراموشی و فریب خوردن توسط قربانی

اموال مسروقه متعلق به مقتول است

ضرر برای قربانی

سود بردن از تقلب

وکیل کلاهبرداری

با مطالعه پرونده شما، وکیل کلاهبرداری می تواند متوجه شود که کلاهبرداری ساده است یا جدی. البته ممکن است افراد با آگاهی از شرایط شدت این تشخیص را داشته باشند. پس از تشخیص این مورد نوبت به طی مراحل اداری و شکایت از مراجع قانونی می رسد. با توجه به اینکه این موارد یک سری عوارض دارد بهتر است از وکیل استفاده کنید.

 

طبق قانون تخفیف مجازات حبس اگر مال مسروقه کمتر از 100 میلیون تومان باشد جرم کلاهبرداری قابل گذشت است و مازاد بر مبلغ فوق قابل گذشت نیست. در صورت موافقت شاکی، دادگاه صلاحیت تخفیف مجازات را دارد.

 
 
وکیل در تهران...
ما را در سایت وکیل در تهران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس صفری vekiltehran بازدید : 107 تاريخ : سه شنبه 8 / 9 ساعت: 1:08

 

 

وکیل مجرب در تهران

 

وکیل با تجربه عموم مردم به دنبال وکیل مجرب برای حل پرونده های حقوقی خود هستند. بسیاری از مردم این ایده را دارند که وکلای پایه یک دادگاه همگی وکلای با تجربه هستند. و می توانند به همه وکلا برای حل پرونده هایشان اعتماد کنند. تجربه حرف اول را در زندگی می زند.

 

 

 

افرادی که تجربه زیادی دارند می توانند با تجربه بالای خود به راحتی امور را مدیریت کنند. نتیجه این مدیریت صحیح و اصولی باعث موفقیت می شود. این در مورد پرونده های دادگاه نیز صدق می کند. اگر می خواهید در پرونده یا پرونده های حقوقی خود موفق شوید، باید با یک وکیل مجرب همکاری کنید. سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که چگونه می توان یک وکیل با تجربه زیاد پیدا کرد؟ پاسخ سوال شما با ماست پس ادامه مقاله را از دست ندهید.

 

 

 

یک وکیل با تجربه باید در زمینه وکالت تحصیل کرده باشد، علاوه بر این باید سال ها به عنوان وکیل فعالیت کرده باشد. نکته مهمی که باید به آن توجه کرد این است که صرف داشتن سابقه طولانی در حرفه وکالت باعث نمی شود که فرد به یک وکیل با تجربه تبدیل شود. این وکیل باید پرونده های مختلف حقوقی را انجام داده باشد و موکلان نیز از وکالت وی رضایت کامل داشته باشند. در صورتی که وکیل دارای صفات و ویژگی های ذکر شده باشد می توان او را وکیل متخصص و مجرب نامید.

 

مهمترین دلیل انتخاب وکیل مجرب چیست؟

 

یکی از مهمترین دلایلی که افراد به دنبال وکیل مجرب می گردند؛ تخصص آنها در حل پرونده های حقوقی است. علاوه بر این، این وکلا می توانند با استفاده از تجربیات مشابه خود در سایر موارد مشابه، روند رسیدگی را تسریع بخشند. یکی از ویژگی های یک وکیل با سابقه این است که از کلیه قوانین، رویه ها و ... پرونده ها یا دعاوی حقوقی آگاهی کامل دارد و می داند که چگونه این پرونده ها را بررسی کرده و اطلاعات کاملی را در اختیار موکلان خود قرار دهد. .

 

 

 

تفاوت بین تجربه و آموزش تئوری چیست؟

 

حقیقت این است که اگرچه همه وکلا تحصیلات حقوقی دارند، اما نمی توان به آنها اعتماد کرد. به عبارت دیگر، تا زمانی که وکیل از موضوع مطلع نشود، نمی تواند تجربه کسب کند; به همین دلیل است که فقط آموزش نظری که در کتاب های حقوقی نوشته شده است برای داشتن تجربه کافی نیست. اگر پرونده حقوقی دارید که برنده شدن در این پرونده ها برای شما اهمیت ویژه ای دارد، حتما باید به یک وکیل مجرب مراجعه کنید.

 

 

 

یکی از ویژگی هایی که هر وکیل با تجربه ای از آن بهره می برد سرعت است. این وکلا بر اساس تجربیات خود در کمترین زمان ممکن به حل پرونده های مختلف حقوقی می پردازند. وکلای مجرب بهترین گزینه برای افرادی هستند که زمان زیادی برای دفاع از خود در پرونده های حقوقی خود ندارند.

 

 

 

چگونه وکلای مجرب پیدا کنیم؟

 

راه های مختلفی برای یافتن وکلای مجرب در تهران یا سایر نقاط کشور وجود دارد. اولین و مهمترین راه را می توان تحقیق در مورد وکیل دانست. به این ترتیب رزومه وکیل را بررسی کنید و اگر رزومه قوی داشته باشد نشان دهنده باتجربه بودن وکیل است.

 

 

 

راه دوم را می توان جستجو در گوگل دانست، فقط با جستجوی عبارت وکیل با تجربه در موتور جستجوی گوگل، لیستی از وکلای مجرب را مشاهده خواهید کرد. پس از یافتن این وکلا، ابتدا می توانید با آنها تماس تلفنی داشته باشید. مشکل خود را بیان کنید و از آنها بپرسید که آیا تا به حال پرونده ای مشابه شما را تکمیل کرده اند یا خیر. در این صورت می توانید بر اساس اطلاعات به دست آمده بهترین تصمیم را بگیرید.

 

 

 

راه دیگر برای یافتن یک وکیل با تجربه این است که از اطرافیان خود بپرسید. اگر اطرافیان شما تجربه موفقی از کار با یک وکیل دارند. آنها می توانند در یافتن وکلای مجرب مفید باشند.

 

هزینه یک وکیل مجرب چقدر است؟

 

برخی افراد این تصور را دارند که حقوق وکلای مجرب بسیار بالاتر از سایر وکلا است. این تفکر تا حد زیادی اشتباه است. زیرا هر وکیلی با توجه به نوع پرونده، میزان تخصص و مهارت برای موفقیت در پرونده، سختی و پیچیدگی پرونده و ... حقوق خود را تعیین می کند پس فقط بر اساس شنیده ها وکیل انتخاب نکنید.

 

 

 

مزایای وکلای مجرب گروه وکلای یعقوبی

 

تلاش برای رفع تاخیر در رسیدگی

 

حضور منظم در جلسات دادگاه

 

پیگیری مستمر پرونده مددجو و ارائه گزارش پرونده به مددجو

 

انعقاد قرارداد وکالت به صورت عادلانه

 

قبول وکالت توسط وکیل متخصص در زمینه های مختلف حقوقی، کیفری، خانوادگی و ...

 
 
وکیل در تهران...
ما را در سایت وکیل در تهران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس صفری vekiltehran بازدید : 96 تاريخ : دوشنبه 7 / 9 ساعت: 1:05

 

وکیل خانم در تهران

در دنیای امروز مشکلات حقوقی زیادی وجود دارد که همه مردم از قوانین و مقررات آن آگاهی ندارند. به همین دلیل وجود یک وکیل مجرب در این زمینه می تواند به آنها کمک کند.

 

یک وکیل زن مجرب می تواند با اطلاع رسانی به مردم و دانستن تمامی شگردها و شگردهای قانون و همچنین نگاه به مسائل از منظر حقوقی، فرد را در زمینه مشکلات و معضلات حقوقی راهنمایی کند. ممکن است اگر فردی پیگیر مشکلات حقوقی خود باشد چندین سال در دادگاه معطل شود و در نهایت نتیجه بگیرد اما با حضور وکیل مجرب بدون حضور در کمترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب برسد. دادگاه.

 

قبل از اینکه به سراغ ویژگی های یک وکیل مجرب برویم، بهتر است توضیح دهیم که وکالت چیست. در لغت نامه وکالت به معنای تسلیم است. وکالت در اصل به معنای قراردادی است که به موجب آن یک وکیل می تواند به عنوان نماینده یک شخص عمل کند.

 

همچنین می توان از آن برای انجام کارهای قانونی خود استفاده کرد. وکیل می تواند مشاوره حقوقی خوبی برای شما باشد تا بتوانید مشکلات خود را به بهترین نحو حل کنید. وکیل در تهران با عقد قرارداد می تواند مشکلات حقوقی مردم را حل کند.

ویژگی های وکیل مجرب در تهران

انتخاب وکیل مجرب بر اساس ویژگی ها و یک سری ویژگی ها صورت می گیرد. افراد با دانستن این ویژگی ها و ویژگی ها، وکیلی ماهر و با تجربه را انتخاب می کنند. وکالت مهم و حیاتی است. یک اشتباه کوچک باعث می شود که در دعوا شکست بخورید و محکوم شوید.

 

وکیل مجرب وکیلی است که با کلیه قوانین و مقررات و اسرار وکالت آشنایی کامل داشته باشد. همچنین باید بر تمام مقررات قانونی مسلط باشد و از آنها به نفع موکل خود استفاده کند. این موارد مستلزم مطالعه زیاد و تسلط کافی بر قوانین و مقررات قانونی است.

 

همچنین یک وکیل مجرب باید اطلاعات کامل و جامعی از موکل خود و مشکلی که برای او ایجاد شده است داشته باشد و بتواند به اتهامات وارده به طور کامل رسیدگی کند. همچنین باید بتواند تحقیقات جامع و کاملی را انجام دهد. یک وکیل مجرب باید بتواند برای موکل خود حاشیه امن ایجاد کند و نسبت به موکل احساس مسئولیت داشته باشد.

معرفی وکیل مجرب در تهران

وکیل با تجربه، وکیلی است که اسرار موکل خود را می داند. یک وکیل خوب باید از اسرار موکل خود محافظت کند. حفظ اسرار مشتری بسیار مهم و حیاتی است.

 

یک وکیل با تجربه از دادن وعده های دروغین و غیر واقعی اجتناب می کند. یک وکیل مجرب برای جلب نظر موکل دروغ نمی گوید و وعده دروغ نمی دهد. دادن وعده های دروغین و غیرقابل باور فقط مشتری را به بیراهه می کشاند و این فقط باعث ضرر و زیان ارباب رجوع می شود.

 

اگر یک وکیل خوب و با تجربه از نتیجه کار مطمئن باشد، قول قطعی به موکل خود نمی دهد. وکیل مجرب موکل خود را از انجام کارهای غیر ضروری و متفرقه باز می دارد.

 

یکی دیگر از ویژگی های یک وکیل با تجربه این است که موکل خود را برای گرفتن حق الزحمه بیشتر درگیر فرآیندهای دشوار غیر ضروری نمی کند. صداقت حرف اول بین وکیل و موکل است.

 

یک وکیل با تجربه مسائل حقوقی را پیچیده نمی کند. یک وکیل مجرب نباید به هیچ وجه مراحل قانونی را برای گرفتن نتیجه بهتر پیچیده کند. وظیفه یک وکیل مجرب ساده سازی مسائل حقوقی است. وکیل می تواند اطلاعات خود را در اختیار قاضی قرار دهد و روند پیشرفت پرونده را تسریع بخشد.

 

یک وکیل مجرب به شأن و جایگاه قاضی احترام می گذارد. هر وکیلی در هر سطحی باید به قاضی احترام بگذارد. همچنین باید از تملق و چاپلوسی در مقابل قاضی پرهیز کرد. زیرا این موارد باعث می شود که قاضی تحت تأثیر قرار گیرد و نتیجه نهایی پرونده را تحت تأثیر قرار دهد.

نکات مهم در انتخاب وکیل مجرب

قبل از انتخاب وکیل باید حق الوکاله را با وکیل مشخص کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید. شما باید از اطراف بپرسید و برای پیدا کردن یک وکیل با تجربه وقت بگذارید. فقط به تبلیغات مجازی و شبکه های اجتماعی تکیه نکنید.

 

انتخاب یک وکیل با تجربه یک قدم مهم است. یک وکیل مجرب می تواند پرونده شما را در کوتاه ترین زمان و به آسان ترین شکل ممکن به نتیجه برساند. همچنین جنسیت و سن وکیل نمی تواند عاملی در انتخاب شما باشد.

 

یک وکیل مجرب می تواند با توجه به مستندات پرونده شما بدون درگیر شدن شما در مسائل به نتیجه مناسبی دست یابد. همچنین می تواند تا پایان مسیر برای رسیدن به نتیجه دلخواه در کنار شما باشد.

 
 
وکیل در تهران...
ما را در سایت وکیل در تهران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس صفری vekiltehran بازدید : 86 تاريخ : شنبه 5 / 9 ساعت: 16:43

 

 

نحوه وصول مهریه در تهران

نحوه وصول مهریه با کمک وکیل در تهران، ریاست محترم قوه قضائیه بخشنامه ای (بند ب ماده 113 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه) به مراجع قضایی ابلاغ کرد که به موجب آن مقرر شد افرادی که دارای سند رسمی معتبر از جمله سند ازدواج و... هستند برای اجرای مهریه مندرج در سند ازدواج خود باید ابتدا به واحدهای ثبت اسناد و املاک (اداره پنجم مهریه) مراجعه کنند. با مصادره اموال زوجین حقوق شرعی و قانونی خود را دریافت می کنند و طبق روال جدید نمی توانند ابتدا از طریق دادگاه اقدام کنند با ما همراه باشید تا نحوه وصول مهریه را بیاموزیم.

 

قبل از تصویب بخشنامه جدید نحوه وصول مهریه به این صورت بود که زوجه مختار بود برای مطالبه مهریه به دادگاه یا دفترخانه مراجعه کند. اما در حال حاضر مرحله اول باید از طریق ثبت نام انجام شود. در صورتی که زوجه موفق به وصول حقوق قانونی خود از طریق اداره ثبت نگردد باید از ادامه عملیات اجرایی در دفتر انصراف و تقاضای مختومه شدن پرونده نماید. سپس زوجه پس از مختومه شدن پرونده در اداره ثبت جهت وصول مهریه به دادگاه مراجعه نماید.

 

اداره پنجم جهیزیه (اداره ثبت احوال) پس از درخواست اجرایی زوجه، اموال زوج را شناسایی و ضبط نماید. در صورتی که ظرف مدت دو ماه از تاریخ تقاضای اجرائیه در دفترخانه، اموال زوج شناسایی و توقیف نشده باشد و یا ظرف شش ماه امکان اجرای مهریه وجود نداشته باشد، زوجه می‌تواند با استرداد از اجرای مهریه به دادگاه مراجعه کند. در دفتر جهیزیه پنجم و دریافت گواهی انصراف از اجرای جهیزیه. .

 

گام به گام نحوه جمع آوری جهیزیه در تهران

گام اول)

 

زوجه با همراه داشتن مدارک شناسایی ( شناسنامه و کارت ملی )، اصل سند ازدواج یا کپی آن، به دفتر خانه ازدواجی که در سند ازدواج یا شناسنامه درج شده است، مراجعه و تقاضای صدور اجرائیه نماید. مهریه اش

 

اگر به اصل قرارداد دسترسی ندارید، مثلاً عقد در دست زوجین است، می توانید با مراجعه به دفتر خانه ای که در آن ازدواج کرده اید و با پرداخت هزینه ای ناچیز، یک کپی از قرارداد را درخواست کنید.

 

این مشکل ممکن است برای شما پیش بیاید اگر آدرس دفترخانه ای که ازدواج در آن انجام شده تغییر کرده باشد یا فراموش کرده باشید دفتر ازدواج محل ازدواج شما کجا بوده است یا حتی اگر سردفتر فوت کرده باشد. می توانید به مرکز ثبت ازدواج و طلاق و یا اداره ثبت احوال شهر مورد نظر مراجعه کرده و آدرس جدید یا اسپانسر دفتر را بیابید.

 

مرحله دوم)

 

زوجه یا وکیل زوجه می توانند برای کل مهریه یا قسمتی از آن مثلاً 110 سکه از 300 سکه اجرائیه را از سردفتر بخواهند و دفتر خانه نیز به میزان خواسته اجرائیه می کند. زوجه یا وکیل باید فرم مخصوصی را که دفتر خانه برای معرفی اموال زوجین در اختیار آنها قرار می دهد پر کند. مثلاً معرفی پلاک خودروی شخصی زوج، شماره تلفن همراه زوج، شماره ثبت اموال غیرمنقول و سهام شرکت...

 

مرحله سوم)

 

با اطلاع زوجین از صدور اجرائیه جهیزیه توسط دفتر خانه، اداره خانه پس از صدور اجرائیه، آن را به اداره ثبت ارسال می کند تا در دفترخانه اجرا شود. همچنین در صورت ثبت نام در دادگستری ایران یک نسخه از اجرائیه را به صورت الکترونیکی برای زوجین ارسال می کند. در غیر این صورت حتی اگر زوجین در آنجا ساکن نباشند و این آدرس مربوط به گذشته باشد، از طریق پست سفارشی به آخرین آدرس زوج درج شده در قرارداد ارسال می شود.

 

در حال حاضر دفتر خانه فرم مخصوص معرفی اموال زوج را به زوجه می دهد تا دارایی زوج را درج کند از قبیل حساب بانکی، اموال منقول و غیرمنقول، سهام شرکت، خط تلفن، اموال یا وجوه با شخص ثالث مانند سهم الارث. و سهم حقوق و مزایا و حتی ممنوع الخروجی برای معرفی زوجین به ترتیب. در صورتی که زوجه به هیچ یک از اموال زوج دسترسی نداشته باشد، بنا به درخواست زوجه، اداره ثبت اسناد از مراجع مربوطه استعلام می کند.

مرحله چهارم)

 

پس از تشکیل پرونده اجرائیه در دفترخانه، پیامکی حاوی شماره پرونده اجرایی برای زوجه ارسال می شود که زوجه از سامانه تعیین وقت جهیزیه اینترنتی جهت پیگیری و مراجعه به سردفتر وقت قبلی گرفته و سپس در تاریخ مورد نظر جهت پیگیری پرونده به اداره ثبت مراجعه نمایید. در حال حاضر برای مراجعه به دفتر جهیزیه پنجم باید نوبت اینترنتی داشته باشید.

 

مرحله پنجم)

 

طبق ماده 20 قانون نحوه اجرای احکام اسناد رسمی ابلاغ اجرای مهریه به زوجین.

مهلت ده روز از تاریخ ابلاغ در خصوص پرداخت مهریه در نظر گرفته می شود.

 

مرحله ششم)

 

در صورتی که زوجه موفق به توقیف اموال زوج شود که جزو مستثنیات بدهی نیست، اموال برای تعیین قیمت به کارشناس رسمی (ارزیابی کننده) ارجاع می شود. بدست آوردن

 

نکته: این احتمال وجود دارد که اموال زوج در شهری غیر از شهری باشد که زوجه در آن شهر اجرائیه صادر کرده است، مثلاً زوجه برای مهریه در تهران اجرائیه صادر کرده است ولی اموال زوج واقع شده است. در شهر اصفهان این نماینده عملیات اجرایی را در آن شهرستان ادامه خواهد داد.

 

قدم هفتم)

 

در صورتی که زوجه ظرف مدت دو ماه پس از تقاضای صدور اجرائیه نتواند با استعلام از ثبت احوال اموال زوج را شناسایی و توقیف کند و یا نتواند مهریه مندرج در سند ازدواج را ظرف مدت یک ماه اجرا کند. مهلت شش ماهه یا مال معرفی شده در صورتی که مذهب جزء استثنائات باشد زوجه باید نسبت به مختومه شدن پرونده اقدام و با گواهی ثبت به دادگاه مراجعه کند.

 

گام هشتم)

 

پس از دریافت گواهی از اداره ثبت نام زوجه، باید به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه و دادخواست ثبت نام نمایید. پس از ارسال دادخواست به دادگاه و تعیین وقت رسیدگی و تشکیل جلسه، دستور پرداخت مهریه را صادر می کند.

 
 
وکیل در تهران...
ما را در سایت وکیل در تهران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس صفری vekiltehran بازدید : 111 تاريخ : پنجشنبه 3 / 9 ساعت: 17:38

 

ابطال سند رسمی انتقال مالکیت در تهران

ابطال سند رسمی انتقال مالکیت بدیهی است یکی از مهم ترین ویژگی های سند رسمی اعتبار آن در جامعه است. با توجه به اهمیت و اعتبار فوق‌العاده اسناد رسمی در تنظیم روابط و روابط اجتماعی مردم و نیز نقش مهمی که در تضمین حقوق افراد ایفا می‌کند، قانونگذار الزاماً با وضع قوانین خاص و قانون مربوط، شرایط خاص، از این گونه اسناد حمایت می‌کند. اشخاص ذیصلاح و در برخی موارد مراحل تهیه این گونه اسناد مشخص شده است.

 

با توجه به گستردگی قواعد و مقررات شکلی و ماهوی در تنظیم اسناد رسمی، قانونگذار ضمن وضع قوانین خاص، ناگزیر در مواردی با درخواست ابطال اسناد رسمی از مرجع قضایی، امکان نادیده گرفتن ارزش و اعتبار اسناد رسمی را پیش بینی می کند. انجام داده است

 

به عنوان مثال: جعل اسناد رسمی و صدور اسناد مالکیت معارض از جمله اقدامات و در عین حال از مهمترین موارد ابطال اسناد رسمی است; اما لازم به ذکر است که ذینفعان در ابطال این گونه اسناد زمانی به نتیجه مطلوب دست خواهند یافت که با تکیه بر رویه عملی مناسب و در نظر گرفتن آثار ابطال اسناد رسمی اقدام کنند.

 

موارد و مصادیق ابطال سند رسمی مالکیت

عدم وفای به صحت قرارداد یکی از شایع ترین دلایل بطلان معامله است مانند عدم مالکیت فروشنده در زمان معامله.

جعل سند انتقال یا جعل اسناد انتقال قبلی.

اسناد مالکیت متناقض

عدم توانایی یکی از طرفین قرارداد در زمان انعقاد قرارداد

اسناد رسمی و غیر واقعی، گاهی طرفین قرارداد بدون اینکه قصد واقعی نقل و انتقال داشته باشند به صورت غیر واقعی قرارداد می بندند. به این گونه قراردادها که فاقد واقعیت بوده و به صورت غیرواقعی تنظیم می شوند، عقود صوری می گویند. (معامله به قصد فرار از دین). لذا می توان تقاضای ابطال سند رسمی مذکور را به دلیل صوری بودن و نداشتن پشتوانه حقوقی واقعی از مراجع قضایی داد.

ابطال عملیات اجرایی که در نتیجه آن سند مورد نظر صادر شد. در صورتی که انتقال از طریق مزایده به حکم دادگاه باشد، درخواست ابطال سند رسمی انتقال مستلزم تخلف از حکم ابطال عملیات اجرایی است.

ابطال رأی هیأت موضوع ماده 147 قانون ثبت «در صورتی که سند مالکیت به موجب رأی هیأت موضوع مواد 147 و 148 اصلاحی قانون ثبت اسناد و املاک صادر شده باشد، مدعی ابطال ( متقاضی) ابتدا باید برخلاف تصمیم هیأت اقدام و سپس درخواست ابطال سند رسمی را بنماید

دادگاه صالح برای رسیدگی به پرونده ابطال سند رسمی در تهران

مرجع صالح قضایی (دادگاه) نسبت به دعاوی ابطال سند رسمی بر حسب موضوع اموال منقول و غیرمنقول (اموال و حقوق مربوط به آنها) به عنوان مثال در مورد دعوی ابطال سند رسمی متفاوت خواهد بود. نقل و انتقال مال غیر منقول به ویژه در مورد مالکیت و همچنین مزاحمت، ممانعت از حقوق، تصرف عدوانی و سایر حقوق مربوطه در دادگاهی که مال غیرمنقول در صلاحیت آن است احراز می شود هر چند خوانده در محل دیگری سکونت داشته باشد.

 

در مورد اموال منقول مطابق قانون، خواهان می تواند در محل اقامت خوانده یا محل تنظیم سند یا محل اجرای تعهد اقدام کند.

 

در دعاوی حقوقی که موضوع دو سند متعارض است، رسیدگی به دعوی دارنده سند مالکیت اخیر مستلزم رسیدگی به صحت سند مالکیت قبلی و تعیین تعارض بین آنها و اعلام بطلان سند معارض طبق قانون پذیرفته می شود.

طرفین دعوا در ابطال سند رسمی انتقال

مدعی در مورد ابطال سند رسمی انتقال، مدعی بطلان سند است و طرف معامله مدعی علیه خواهد بود، اما اگر مدعی غیر از طرفین معامله باشد (الف. شخص ثالث)، هر دو طرف سند رسمی شاکی هستند.

 

در صورتی که پس از ثبت سند مورد نظر، نقل و انتقالات دیگری انجام شده باشد، باید دادخواست ابطال سند رسمی انتقال داده شود.

به کلیه طرفین بعدی و ابطال کلیه اسناد بعدی باید درخواست شود. در این دعوی نیازی به متهم شدن اداره ثبت اسناد و املاک یا سردفتر اسناد رسمی نیست.

 

نکات کلیدی در طرح دعوی ابطال سند رسمی انتقال ملک

طبق رویه قضایی دادگاه ها ابتدا از اداره ثبت احوال استعلام می کنند و بر اساس اظهارات طرفین حکمی صادر نمی کنند.

در شرایطی که انتقال رسمی مال به خوانده به حکم دادگاه باشد، مثلاً دادگاه رای به صدور سند رسمی داده است، در این صورت دادگاه صادرکننده رأی در صلاحیت دادگاه است. که سند را صادر کرد.

دادخواست ابطال سند انتقال بدوی باید از طرف طرف تمام اسناد بعدی و ابطال کلیه اسناد بعدی باشد در غیر این صورت دعوی فاقد وجاهت قانونی است.

در مورد مال مشاع، دادخواست ابطال سند رسمی باید توسط همه مالکان مشاع اقامه شود، مگر اینکه دادخواست ابطال فقط مربوط به سهم مشاع یکی از مالکین باشد.

 
 
وکیل در تهران...
ما را در سایت وکیل در تهران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس صفری vekiltehran بازدید : 107 تاريخ : سه شنبه 1 / 9 ساعت: 17:18

وکیل آنلاین در تهران
دنیای امروز دنیای سرعت است، فناوری در خدمت این شتاب همواره در تلاش بوده تا راه های ساده ای برای رفع نیازهای مردم بیابد. استفاده از اینترنت و تلفن همراه این امکان را برای افراد فراهم کرده است که با یک جستجوی ساده پاسخ سوالات حقوقی خود را بیابند و حتی نیازهای مادی خود را بدون مراجعه به جایی برطرف کنند.

این دستاورد مهم زندگی را به شدت تحت تاثیر قرار داده است تا جایی که کسب و کارهای خارج از فضای مجازی رشد خود را از دست داده اند. وکالت به عنوان یکی از پرطرفدارترین حوزه های خدمات رسانی به مردم از این وادی دور نمانده است و دنیای اینترنت وکیل آنلاین ایجاد کرده است.
وکیل آنلاین واتس اپ
برای همه پیش آمده که با یک سوال حقوقی مواجه شده ایم که بارها با جستجو در گوگل جواب سوال خود را پیدا کرده ایم اما زمانی که بحث تخصصی تر و سوال پیچیده تر می شود شاید لازم باشد با وکیل صحبت کنیم. .

مشغله های زندگی و مشکلات کاری، علاوه بر شرایطی که شیوع ویروس کرونا ایجاد کرده است، مراجعه به وکیل را برای ما دشوارتر کرده است. اینجاست که تکنولوژی به کمک می آید و وکلا با حضور در فضای مجازی این امکان را فراهم می کنند تا بدون مراجعه حضوری و آنلاین با وکیل مورد نظر خود ارتباط برقرار کرده و به صورت آنلاین با وکیل ملاقات کنیم.

خوشبختانه امروزه این راه های ارتباطی بسیار فراگیر شده است و می توانیم با استفاده از نرم افزارهایی که هر روز از آنها استفاده می کنیم مانند واتس اپ با وکلا در ارتباط باشیم یا در یک جلسه آنلاین مانند اسکایپ شرکت کنیم.

وکیل آنلاین واتس اپ به صورت تخصصی پاسخگوی سوالات شما خواهد بود، در واقع شما به اطلاعاتی که قصد داشتید حضوری از وکیل خود بپرسید دسترسی خواهید داشت و همچنین می توانید در زمان و هزینه های سفر خود صرفه جویی کنید. انجام دادن.

یکی دیگر از مزایای مهم استفاده از وکیل آنلاین این است که به شما امکان می دهد با وکلای دیگر شهرها و حتی کشورها به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید.

علاوه بر این برخی از وکلا این امکان را برای شما فراهم کرده اند که هر سوالی که داشتید بصورت شبانه روزی بپرسید و از مشاوره حقوقی بهره مند شوید و محدودیت زمانی در این زمینه را حذف کرده اند که این مزیت قابل توجهی برای افرادی است که نیاز به کمک فوری دارند. و باید به وکیل دسترسی داشته باشند.

بهترین وکیل آنلاین در تهران
متأسفانه پیشرفت تکنولوژی علاوه بر مزایایی که دارد، فرصت های زیادی را نیز برای سودجویی فراهم کرده است که در صورت عدم دقت می تواند ما را با مشکلات زیادی مواجه کند.

امروزه افراد زیادی هستند که مشکلات حقوقی دارند و بدون دریافت راهنمایی و اطلاعات قانونی لازم نمی توانند مشکلات خود را به تنهایی حل کنند. حق مراجعه ندارند.

به طور کلی وکیل آنلاین فردی با تجربه و با تجربه در زمینه های مختلف حقوقی است تا با تجزیه و تحلیل موضوعات مختلف حقوقی بتواند خدمات حقوقی از برنامه ریزی برای معاملات ملکی تا راه اندازی کسب و کار را به مشتریان خود ارائه دهد. فراهم کند

یک هشدار مهم در هنگام انتخاب وکیل اینترنتی مراجعه به موسسه حقوقی و وکیلی است که از اعتبار مجازی و واقعی کافی برخوردار باشد.
هزینه مشاوره حقوقی وکیل آنلاین بسیار کمتر از مشاوره حضوری است. در واقع این هزینه بستگی به مدت زمان مشاوره و موضوعی دارد که کاربر در مورد آن مشاوره دریافت می کند. بنابراین هزینه مشاوره در موضوعات مختلف و با توجه به پیچیدگی آن متفاوت است و تمامی هزینه های مشاوره آنلاین یکسان نیست.

مزایای وکیل آنلاین:
استفاده از مشاوره وکیل آنلاین مانند برگزاری جلسات مشاوره حضوری دارای مزایای زیر می باشد:

زمان و پول خود را پس انداز کن. بنابراین به جای نیاز به صرف وقت و مراجعه به دفتر وکالت و پرداخت هزینه ایاب و ذهاب، این روش باعث صرفه جویی زیادی در وقت و هزینه شما می شود.
امکان پرسیدن سوالات مختلف
شما این گزینه را دارید تا پاسخ های وکیل را برای بررسی مجدد ذخیره کنید.
پیگیری و تعامل سریع با مشتری: از این طریق و چون اینترنت سرعت بالایی برای پیگیری تعاملات دارد، می توانید پرونده و امور حقوقی خود را با سرعت بیشتری پیگیری کنید.
پاسخ به سوالات حقوقی کاربران در فضای مجازی: به این ترتیب این امکان برای شما فراهم می شود که سوالات حقوقی خود را از طریق شبکه های اجتماعی مطرح کنید. از آنجایی که مراجعه به دفاتر وکلا در سایر شهرها و مراکز استان ها زمان بر و سخت است، بهتر است برای صرفه جویی در وقت از وکلای اینترنتی کمک بگیرید.
افزایش اطلاعات حقوقی مردم: مشاوره حقوقی آنلاین به ارتقای اطلاعات و آگاهی مردم در مورد مسائل حقوقی کمک می کند. از آنجایی که حجم اطلاعات و مسائل حقوقی زیاد است، در نتیجه بسیاری از افراد خود را درگیر مسائل حقوقی نمی کنند. بنابراین بهترین و ساده ترین راه تماس با وکلای آنلاین است. به این ترتیب این امکان برای شما فراهم می شود که سوالات حقوقی خود را در فضای مجازی مطرح کنید تا متعاقباً نسبت به مسائل حقوقی آگاهی لازم را کسب کنید.
استفاده از مشاوره حقوقی آنلاین به شما کمک می کند سرعت کار خود را افزایش دهید.
امروزه، از آنجایی که اکثر مردم دارای اینترنت، مشاوره حقوقی آنلاین به راحتی و بدون نیاز به امکانات ویژه در دسترس همه است.

 
 
وکیل در تهران...
ما را در سایت وکیل در تهران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس صفری vekiltehran بازدید : 98 تاريخ : سه شنبه 1 / 9 ساعت: 0:43